Bağlantı:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc6I-U
vwQNlBKrGh9nGeqRkQcreZPoYkTGz4IUlsOZrIMHMg/görüntüleme formu
Sonuçlara göre 94 öğrencinin soruları yanıtladığı görülmektedir. Yukarıdaki grafiklerde gösterilen istatistiksel verilere dayanarak, Sonuç olarak şunu söyleyebiliriz: *Öğrenciler geri dönüşüm kavramına oldukça aşinadır. Ayrıca plastik, kağıt, cam ve metali geri dönüştürme alışkanlıkları vardır. *Çevresel kaygıları nedeniyle geri dönüşüm sürecine katılma eğilimindeler ve bu alandaki girişimleri takip etme konusunda istekliler. *Ortak alanlarda geri dönüşüm kutuları olması öğrencileri motive ediyor. Ancak, ortak alanlarda kutu bulunmaması öğrencilerin alternatif bir eylemde bulunamamasına neden oluyor. Ayrıca, sonuçlar, başka ne yapılabileceği konusunda farkındalık sahibi olmamanın öğrencilerin daha fazla eylemde bulunmasının önündeki bir diğer engel olduğunu açıkça ortaya koyuyor. *Öğrenciler geri dönüşüm hakkında daha fazla bilgi edinmeye motive olurlar. Ayrıca teknolojinin onlara yaratıcı ve pratik çözümler sunma sürecinde önemli bir rol oynayabileceğine inanırlar. *Öğrencilerin cevapları geri dönüşüm hakkında her şeyi öğrenmeye istekli olduklarını gösteriyor. Ayrıca, bu eTwinning projesine katılmanın onlara konu ve uygulanması hakkında bilmeleri gereken her şeyi sağlayabileceğine inanıyorlar.